Didmeninė prekyba
Biudžetavimas didmeninėje prekyboje pagerina valdymo kokybę, įveda daugiau tvarkos bendradarbiaujant skirtingiems funkciniams padaliniams, apibrėžia vienareikšmiškas atsakomybes ir siektinus tikslus.
Didmeninėje prekyboje galima būtų išskirti 11 pagrindinių biudžetavimo uždavinių, kuriuos modeliuojant gaunami įvairūs įmonės veiklos scenarijai ir esminiai veiklos rodikliai:
Centrinio sandėlio operacijų valdymas
- sandėliuose praeinančių srautų ir resursų apkrovos planavimas;
- sandėliavimo ploto planavimas;
- centrinio sandėlio fiksuotų ir kintamų išlaidų detalus planavimas;
- nuostolių planavimas;
- darbuotojų poreikio bei darbo užmokesčio fondo planavimas atsižvelgiant į prekių apyvartumą ir atliekamas sandėlio operacijas;
- centrinių sandėlių veiklos efektyvumo rodiklių planavimas, modeliavimas.
Logistikos operacijų valdymas
Kategorijų valdymas
Marketingo valdymas
Administracinių padalinių valdymas
Didmenos parduotuvių operacijų valdymas
Elektroninės didmeninės prekybos valdymas
Finansų valdymas
Investicijų valdymas